Klantenservice
Voor veel gestelde vragen vindt u uw antwoord hier. Mocht u het antwoord dat u zoekt niet kunnen vinden neem dan contact met ons op aan de hand van onderstaand formulier en wij komen zo snel mogelijk bij u terug met een passend antwoord.
-
Ik heb betaald maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
U ontvangt vrijwel direct na uw bestelling een bevestiging per e-mail op het e-mailadres dat u heeft ingevuld bij de bestelling.
Heeft u deze e-mail bevestiging niet ontvangen kijk dan even in uw e-mailprogramma bij 'ongewenste mail' of in uw 'spam-map'
Mocht u ook daar niets vinden, neem dan even contact met ons op via onze Contactpagina -
Kan ik vooraf een tijd kiezen waarop mijn bestelling geleverd zal worden?
Producten die per pakketdienst worden verzonden zijn moeilijk op tijd af te spreken.
Mocht u echter een boxspring of matras besteld hebben, dan komen onze collega's deze persoonlijk bij u afleveren. Een collega van onze afdeling planning neemt hiervoor altijd eerst contact met u op. Met hem/haar kunt u dan een datum en tijdvak bespreken.
-
Ik wil nog iets wijzigen aan mijn bestelling. Is dat mogelijk?
Het hangt sterk af van het moment dat u deze wijziging wilt doorgeven. Hoe sneller wij het weten hoe beter. En omdat wij waarschijnlijk ook nog wat vragen voor u hebben is het beste om hierover telefonisch contact op te nemen.
Onze klantenservice is dagelijks bereikbaar op 088-3322333.
-
Wie komt mijn bestelling leveren?
Wij werken voor pakketten samen met GLS. Voor grote meubelen zoals boxsprings, matrassen, hoofdborden e.d. komen wij met eigen collega's de producten bij u thuis afleveren.
-
Welke producten worden gemonteerd?
Alleen complete boxspringsets: d.w.z. boxsprings, inclusief matrassen en hoofdbord e.d. worden gemonteerd bij u op de slaapkamer.
Losse boxsprings zonder hoofdbord en/of matrassen worden niet gemonteerd. U kunt deze zeer eenvoudig zelf (zonder gereedschap) zelf plaatsen.
Mocht toch hulp nodig hebben, vraag het dan even vriendelijk aan de chauffeur.
-
Wat moet ik doen als ik een bestelling wil terugsturen.
Mocht u onverhoopt een klacht of serviceaanvraag hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij zullen uw bericht binnen 48 uur in behandeling nemen en u z.s.m. op de hoogte stellen van de afwikkeling hiervan.
Klik hier voor alles wat u verder moet weten over ons retourbeleid.
-
Wat geven jullie voor garantie
Garantie
Onze service, kwaliteit en klantvriendelijkheid begint vanaf het eerste contact. U moet het gevoel hebben dat u bij de juiste partij koopt en dat u een betrouwbare investering doet. Wij adviseren en helpen u graag bij het maken van de juiste keuze. Telefonisch of in onze showroom nemen wij de tijd voor u. Maar ook na de levering staan wij voor u klaar. Als u niet tevreden bent neem dan even contact met ons op.
1. Garantie op boxsprings, hoofdborden, matrassen en topmatrassen
Op deze producten geven wij 3 jaar garantie volgens de CBW voorwaaden. Dit betekent het volgende:
Het 1e jaar na levering: 100% garantie op alles, behalve op moetwillige of sterk ondeskundig gebruik. 100% betekent dat wij zowel materialen / complete onderdelen / service / voorrijdkosten voor onze rekening nemen.
Het 2e jaar na levering: 2/3 van de kosten bij reparatie / vervanging zijn voor onze rekening. 1/3 voor u, maar wij informeren u vooraf wat deze kosten zijn zodat u nooit voor verrassingen komt te staan.
Het 3e jaar na levering: 1/3 van de kosten bij reparatie / vervanging zijn voor onze rekening. 2/3 voor u, maar wij informeren u vooraf wat deze kosten zijn zodat u nooit voor verrassingen komt te staan.
Na het 3e jaar vervalt de garantie en zullen wij met u bespreken wat reparatie / vervanging kost en in overleg betaalt u dan deze kosten. Let op! U bent en blijft onze klant en wij zullen alles in het werk stellen om kosten binnen de perken te houden en schappelijke prijzen te rekenen. Wij willen dat u tevreden bent en blijft.
2. Garantie op elektrisch verstelbare boxspringsTen opzichte van normale boxsprings hebben elektrisch verstelbare boxsprings 2 onderdelen die onder afwijkende garantie vallen.
a. Op het metalen frame / mechanisme heeft u 5 jaar volledige garantie.
b. Op de electromotor heeft u 3 jaar 100% garantie en aanvullend nog 2 jaar 50% garantie.De overige onderdelen aan een elektrisch verstelbare boxspring vallen onder de voorwaarden genoemd onder paragraaf 1.
3. Garantie op dekbedden en kussens
Op kussens en dekbedden ontvangt u 3 maanden volledige garantie op fabricagefouten.
4. Garantie op bedtextielOp bedtextiel zoals moltons, overtrekken en hoeslaken geldt dat u 1 maand garantie heeft op fabricagefouten, mits de producten niet gebruikt zijn. Omdat bedtextiel onder hygiëne producten valt kunnen wij gebruikte materialen niet terugnemen. Wij vragen u dan ook bedtextiel direct na ontvangst te controleren op fouten. Ook kunt uitsluitend retourneren / ruilen indien u de originele verpakking heeft bewaard.
GarantievoorwaardenBovengenoemde garantiebepalen zijn alleen van toepassing indien u in het bezit bent van de officiële verkoopdocumenten zoals aankoopnota, pakbon en factuur. Hierdoor kunnen wij de leeftijd van u product bepalen. Dit is belangrijk voor de garantietermijn maar ook belangrijk bij het reparatieadvies. Bewaart u dus a.u.b. uw papieren goed.
Webshop KeurmerkBehalve dat wij onze klanten en eventuele klachten heel serieus nemen, zijn we ook nog eens aangesloten bij het WEBSHOP KEURMERK (klik hier). Dit geeft u de garantie dat wij onze voorwaarden nakomen. Dit ziet u ook terug in onze ALGEMENE VOORWAARDEN (klik hier). In de voorwaarden vindt u bij nr. 18 belangrijke informatie betreffende de garantie.