Shipping policy


Pakketzendingen:

Indien u bedtextiel, accessoires of een topdekmatras heeft besteld, ontvangt u een verzendbevestiging van uw pakket zodra het gereed is voor verzending. In deze bevestiging vindt u ook de link met track & trace code zodat u uw pakket kunt volgen.

Onze partner voor postzendingen is GLS. 
         

Transportzendingen:

Heeft u een boxspring, hotelbed of een onderdeel hiervan (onderbak, matras) besteld? Uw order gaat direct (binnen 1 werkdag) in productie. Zodra bij ons bekend is wanneer de uitlevering plaats kan vinden nemen wij telefonisch of per mail contact met u op om een geschikt aflevermoment in te plannen. Het transport gebeurt in eigen beheer.

Zelf afhalen:

Het is mogelijk om uw bestelling af te (laten) halen in ons magazijn in Kaatsheuvel (NB). Uiteraard worden de eventuele verzendkosten die automatisch worden berekend gecrediteerd.

 

Levertijden

Wij doen er alles aan om de artikelen binnen de aangegeven termijn uit te leveren. De verwachte levertijden staan per product aangegeven in de shop. In de praktijk zijn wij echter afhankelijk van de fabrikanten en leveranciers van de producten. Mocht er zich onverhoopt een vertraging voordoen in de levertijd dan stellen wij u hier tijdig van op de hoogte. U hoeft uw bestelling niet binnen een gestelde termijn, na de bestelling, af te nemen. U kunt een gewenste leverdatum aangeven die enkele weken opschuift (met een maximum van 6 maanden), wij reserveren dan uw bestelling voor u en houden ze in ons magazijn. Uw bestelling wordt dan uitgeleverd op de datum die door u is aangegeven.